söndag 10 augusti 2008

ÅÅÅ vad glad jag blev Jag har fått två kommentarer!!! Tack så jätte mycket !



Jag har smygtittat i den nya Pandurokatalogen som kommer ut den 21 augusti och Tone har designat några nya Tildor i de ny tygerna som finns på Panduros sida på nätet.




Godnattänglarna tycker jag om att göra. Här är några av dem. Den här har fått en nattskjorta som är gjord av min mans strasiga skjorta. ( tyg freak som jag är, spar jag på det mesta)





Här sitter tre vänner och väntar på att nattskjortorna ska bli klara.






Godnatt

lördag 9 augusti 2008

Äntligen! är jag klar med min bloggsida. Det är en del förstås som inte är färdigt ännu.


Jag älskar att sy Tilda dockor och lite annat. Jag är med i en hantverksbutik och där säljer jag mina saker som jag sytt. Här är min första Tilda som jag gjorde för ungefär ett år sedan, ångrar faktist lite att jag sålde henne.




Jag är inte så bra på att ta kort, man kanske ska tänka på bakgrund och sånt


Här kommer 2 countrygirls