söndag 10 augusti 2008

ÅÅÅ vad glad jag blev Jag har fått två kommentarer!!! Tack så jätte mycket !



Jag har smygtittat i den nya Pandurokatalogen som kommer ut den 21 augusti och Tone har designat några nya Tildor i de ny tygerna som finns på Panduros sida på nätet.




Godnattänglarna tycker jag om att göra. Här är några av dem. Den här har fått en nattskjorta som är gjord av min mans strasiga skjorta. ( tyg freak som jag är, spar jag på det mesta)





Här sitter tre vänner och väntar på att nattskjortorna ska bli klara.






Godnatt

Inga kommentarer: