lördag 9 augusti 2008

Äntligen! är jag klar med min bloggsida. Det är en del förstås som inte är färdigt ännu.


Jag älskar att sy Tilda dockor och lite annat. Jag är med i en hantverksbutik och där säljer jag mina saker som jag sytt. Här är min första Tilda som jag gjorde för ungefär ett år sedan, ångrar faktist lite att jag sålde henne.




Jag är inte så bra på att ta kort, man kanske ska tänka på bakgrund och sånt


Här kommer 2 countrygirls





2 kommentarer:

linéa sa...

Hallo!
Välkommen in i bloggvärlden.
Vilka fina Tilda tjejer du sytt, gillade jordgubbarna på förklädet oxå.
:-)

faster atta sa...

Åååå, så roligt att hitta till dig som oxå gillar tilda! Har du varit inne på Panduro och kikat på det nya sortimentet?